مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-17پزشكي

ChatGPT هنوز نمی تواند بیماری ها را تشخیص دهد


گروهی از پژوهشگران ژاپنی و آمریکایی در بررسی جدیدی که روی ChatGPT انجام دادند، دریافتند که این چت بات هنوز نمی تواند از عهده تشخیص درست بیماری ها برآید.

- گروهی از پژوهشگران ژاپنی و آمریکایی در بررسی جدیدی که روی ChatGPT انجام دادند، دریافتند که این چت بات هنوز نمی تواند از عهده تشخیص درست بیماری ها برآید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مدیکال اکسپرس، ChatGPT یک چت بات پیچیده است که با فناوری هوش مصنوعی هدایت می شود.

این چت بات به طور فزاینده ای در زمینه مراقبت های بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته که یکی از آنها کمک کردن به بیماران در تشخیص دادن بیماری پیش از جستجو کردن کمک پزشکی است.

اگرچه ChatGPT در نگاه اول بسیار سودمند به نظر می رسد اما اگر هوش مصنوعی در تشخیص دادن بیماری و ارائه کردن توصیه ها دقیق نباشد، ممکن است بیشتر از سودمند بودن به بیمار آسیب برساند.

یک گروه پژوهشی از ژاپن و آمریکا اخیرا دریافتند که دقت تشخیص ChatGPT و توصیه آن به مشاوره پزشکی، به پیشرفت بیشتری نیاز دارد.

یک گروه پژوهشی از چند موسسه به سرپرستی دانشگاه پزشکی و دندان پزشکی توکیو (TMDU) در پژوهش جدیدی، درصد پاسخ های درست و دقت پاسخ های ChatGPT را برای پنج بیماری رایج ارتوپدی از جمله سندرم تونل کارپال، میلوپاتی دهانه رحم و آرتروز مفصل ران ارزیابی کردند زیرا شکایت های ارتوپدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ChatGPT هنوز نمی تواند بیماری ها را تشخیص دهد

ChatGPT هنوز نمی تواند بیماری ها را تشخیص دهد