مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-21اقتصادي

رشد اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مشتریان بانک ایران زمین


بانک ایران زمین از رشد اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مشتریان خود خبر داد.

- بانک ایران زمین از رشد اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مشتریان خود خبر داد.

آخرین آمارهای استخراج شده از فعالیت های بانک ایران زمین نشان می دهد که این بانک در حوزه اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری با رشد بی سابقه ای مواجه بوده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد میزان اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در بانک ایران زمین در نیمه نخست سال 1401 مبلغ 1هزار میلیارد ریال بوده است که این رقم تا پایان شهریورماه سال جاری با اعطای 2 هزار و 312 فقره تسهیلات ازدواج و رشد چشمگیر 329 درصدی به حدود مبلغ 5 هزار میلیارد ریال رسیده است.

  بانک ایران زمین همچنین به منظور تامین و تسهیل هزینه های فرزندآوری، میزان اعطای تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری خود را از مبلغ 200 میلیارد ریال، با اعطای 1 هزار و 507 فقره به ارزش بیش از 900 میلیارد ریال به رشد قابل توجه 363 درصد رسانده است.

  لازم به ذکر است،براساس اعلام بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا 8 مهرماه به 799 هزار و 578 متقاضی وام ازدواج و فرزند بیش از 109 هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

  در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت از ابتدای سال جاری  تا 8 مهرماه ، شبکه بانکی کشور به 426 هزار  و 40  نفر از متقاضیان، تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مشتریان بانک ایران زمین

رشد اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مشتریان بانک ایران زمین