مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-02سياسي

تجلیل از بانوان ستایشگر پیشکسوت در بیستمین اجلاس بین المللی خادمان حسینی


مدیرکل امور بانوان گیلان، از برگزاری اجلاسیه ویژه بانوان مداح و ستایشگر در راستای بیستمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی رشت خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان مدیرکل امور بانوان گیلان، از برگزاری اجلاسیه ویژه بانوان مداح و ستایشگر در راستای بیستمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی رشت خبر داد و گفت: نمایش آیینی و مولودی خوانی به زبان گیلکی و تجلیل و تکریم از بانوان مداح پیشکسوت از جمله برنامه های این اجلاسیه ست.

زهرا یعقوب نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری بیستمین دوره اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی به میزبانی استان گیلان، اظهار کرد: این اجلاسیه 11 لغایت 14 مهرماه در گیلان برگزار می شود.

وی از برگزاری اجلاسیه ویژه بانوان مداح و ستایشگر و تجلیل از پیشکسوتان این حوزه خبر داد و تصریح کرد: اجلاسیه ویژه بانوان مداح برای نخستین بار در کشور برگزار می شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با بیان اینکه اجلاسیه مذکور در حرم مطهر حضرت فاطمه اُخری(س) در رشت برگزار می شود، گفت: هدف از برگزاری این اجلاسیه معرفی مداحان و سخنرانان و پیشکسوتان و خادمان حسینی جامعه بانوان به کلیه اقشار به ویژه نسل جوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوان ستایشگر پیشکسوت در بیستمین اجلاس بین المللی خادمان حسینی

تجلیل از بانوان ستایشگر پیشکسوت در بیستمین اجلاس بین المللی خادمان حسینی