مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:312023-10-11حوادث

واژگونی و انفجار تانکر حمل سوخت در محور اردستان-اصفهان


 منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 18 و 13 دقیقه عصر امروز تانکر حامل سوخت گازوییل در کیلومتر 20 جاده اردستان-اصفهان واژگون و منفجر می شود.

وی افزود: به دنبال این حادثه تیم های امدادی اورژانس، آتش نشانی، پلیس، راهداری و مدیریت بحران شهرستان در محل حادثه حاضر شدند.

شیشه فروش بیان کرد: در حال حاضر آتش نشانی در حال اطفای حریق است و تردد به کندی صورت می گیرد و عوامل پلیس راه در حال بازگشایی جاده هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: این حادثه یک مصدوم آقا 32 ساله داشت که تحویل عوامل اورژانس شد.

وی ادامه داد: اصفهان چهارراه ارتباطی در مرکز کشور و مسیر حمل و نقل سوخت است بنابراین رعایت استانداردهای ایمنی توسط شرکت هایی که حمل و نقل سوخت را انجام می دهند، ضروری است زیرا در صورت بروز حادثه سبب اختلال در تردد و ایجاد ترافیک، آلودگی هوا و خاک می شود.

شیشه فروش با بیان اینکه تردد تانکرهای حمل سوخت در شب خلاف است، گفت: ناوگان حمل و نقل سوخت باید رعایت الزامات ایمنی را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: آیین نامه مواد نفتی به شرکت نفت و شرکت های حمل و نقل مواد نفتی ابلاغ شده است که بر اساس این آیین نامه باید مسیر حرکت مواد سوخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی و انفجار تانکر حمل سوخت در محور اردستان-اصفهان

واژگونی و انفجار تانکر حمل سوخت در محور اردستان-اصفهان