مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-07سياسي

اجرای پایلوت طرح ملی بانوک در مروست یزد


مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: طرح ملی حمایت از بانوان نوکار و کارآفرین «بانوک» به صورت پایلوت در شهرستان مروست برای بانوان اجرا می شود.

- ایسنا/یزد مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: طرح ملی حمایت از بانوان نوکار و کارآفرین بانوک به صورت پایلوت در شهرستان مروست برای بانوان اجرا می شود.

مهدیه السادات حسینی مطلق با اشاره به اجرای طرح ملی حمایت از بانوان نوکار و کارآفرین بانوک در استان، گفت: این طرح توسط دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور به منظور هم افزایی بین بخش مردمی و حاکمیتی و در راستای رفع موانع اشتغال بانوان و ایجاد فرصت کارآفرینی تدوین شده است.

وی که در نشست با فرماندار مروست و مشاور امور بانوان این شهرستان سخن می گفت، افزود: این طرح به صورت پایلوت در برخی از مناطق در چند استان کشور اجرا شده که در استان یزد نیز به صورت پایلوت در شهرستان مروست و با هماهنگی و همکاری معاونت اقتصادی استانداری یزد اجرا می شود.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گفت: طرح بانوک تمام مشاغل بانوان اعم از تولیدی یا خدماتی و تمام سطح شهرستان، از روستایی تا شهری را در بر می گیرد و با توجه به نظر فرماندار شهرستان می توان این رسته ها را در حال حاضر محدودتر یا وسیع تر تعیین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پایلوت طرح ملی بانوک در مروست یزد

اجرای پایلوت طرح ملی بانوک در مروست یزد