مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-23سياسي

برای اقتدار بیشتر ایران اسلامی باید خود را به علم و دانش مجهز کنیم


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان باید قوی تر شویم، گفت: مردمی که علم و دانش نداشته باشند، قدرت هم نخواهند داشت و با هر سابقه تاریخی توسری خور و ذلیل خواهند بود.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای مقابله با دشمنان باید قوی تر شویم، گفت: مردمی که علم و دانش نداشته باشند، قدرت هم نخواهند داشت و با هر سابقه تاریخی توسری خور و ذلیل خواهند بود.

محمدطیب صحرایی، امروز(اول مهر) در آیین بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان علامه مجلسی کرمانشاه، با اشاره به قدرتمند شدن ایران اسلامی، گفت: روزگاری در دوران دفاع مقدس به ما سیم خاردار هم برای دفاع از خودمان نمی دادند، اما امروز به اندازه ای قدرتمند شده ایم که جای تحریم ها عوض شده و دشمنان جور دیگری ما را تحریم می کنند و در جدیدترین این تحریم ها کسی اجازه ندارد از ما موشک و پهپاد و واکسن بخرد که البته در این حوزه هم موفق نخواهند شد، چون ما به هرجا بخواهیم موشک و پهپاد و واکسن هم می فروشیم.

وی ادامه داد: امروز به جایی رسیده ایم که رییس جمهور ما در سازمان ملل از عزت و کرامت ما دفاع می کند و بیش از 3500 لوح ارزشمند تاریخی را که نزدیک 90 سال در آمریکا گروگان گرفته شده بود را به عنوان سوغاتی به کشور برمی گرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اقتدار بیشتر ایران اسلامی باید خود را به علم و دانش مجهز کنیم

برای اقتدار بیشتر ایران اسلامی باید خود را به علم و دانش مجهز کنیم