مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:412023-10-21سياسي

داستان کارآفرینی که اولویت استخدام را سابقه دار بودن قرار داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، کار آفرینی  به معنای شروع و راه اندازی یک کسب و کار است  که کار بزرگی نیز محسوب می شود و همت و پشتکار بزرگی  برای موفق شدن و به سرانجام رسیدن می خواهد.

  بسیاری از کارآفرینان هستند که کار خیر را جزء جدایی ناپذیر کار خود می دانند و سعی می کنند دست نیاز مندی را به نحوی که میتوانند بگیرند.

  حجت نظریه کارآفرین موفق شیرازی که متولد دهه پنجاه است در زمینه تولیدات مبلمان فعالیت می کند و پشتکار و امید زیادی در این کار داشته و هیچگاه از آن دست نکشیده است حتی زمانی که کارگاهش در آتش سوزی عظیمی سوخته و از بین رفته است.

  او هنگامی که کسب کارش رونق گرفت تصمیم به انجام کار خیر کرد بنابراین به همراه برادران خود کارگاهی در زندان عادل آباد شیراز راه اندازی کردند و به زندانیان مهارت تولید مبل را آموختند و هدفشان نیاز بازگرداندن زندانیان به جامعه با مهارت  درآمد زا بوده است.

  کار آفرین شیرازی ابتدا خود را معرفی کرد و گفت: حجت نظریه، متولد 1355، اهل شیراز و مدیرعامل تولیدی مبلمان نظریه هستم.

  20 سال فعالیت در زمینه مبل سازی  او در خصوص ایده و شروع کار مبل سازی صحبت کرد و گفت: من درحال تحصیل رشته الکترونیک بودم که متوجه شدم  آن زمان مبل سازی در شیراز کم است و بیشتر از شهر هایی مثل تهران به بازار شیراز می آید بنابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان کارآفرینی که اولویت استخدام را سابقه دار بودن قرار داد

داستان کارآفرینی که اولویت استخدام را سابقه دار بودن قرار داد