مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:402023-09-28اقتصادي

تجمیع کارت های بانکی و خدماتی در کارت ملی هوشمند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مانی یکتا مدیر اداره نظام پرداخت بانک مرکزی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: بیش از 400 میلیون کارت بانکی در اختیار مردم است که به صورت میانگین، - پروژه تجمیع کارت های بانکی در کارت ملی هوشمند در آینده ای نزدیک در کل شبکه شتاب و نظام پرداخت کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مانی یکتا مدیر اداره نظام پرداخت بانک مرکزی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: بیش از 400 میلیون کارت بانکی در اختیار مردم است که به صورت میانگین، ماهانه حدود 120 میلیون از این تعداد کارت فعال هستند.

وی افزود: هزینه صدور بانکی در کشو های دیگر بسیار بالا است، اما در ایران صدور کارت هزینه ناچیزی دارد؛ البته از بعد سیاستگذاری این مساله یک آسیب تلقی می شود.

یکتا تصریح کرد: با امضای تفاهمنامه همکاری مشترک میان سازمان ثبت احوال کشور و بانک ملی جمهوری اسلامی ایران تجمیع کارت های خدماتی در کارت ملی هوشمند کلید خورد و از این طریق شهروندان می توانند از کارت ملی خود در آینده نزدیک به عنوان کارت بانکی نیز استفاده کنند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، وی گفت: کسانی که در بانک ملی حساب دارند می توانند در شعب بانک ملی و دستگاه های خودپرداز این بانک از کارت ملی هوشمند خود استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع کارت های بانکی و خدماتی در کارت ملی هوشمند

تجمیع کارت های بانکی و خدماتی در کارت ملی هوشمند