مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:432023-10-05سياسي

کسب مقام برتر المپیاد علمی دانشجویان ایران توسط دانشجوی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان


دانشجوی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در مرحله نهایی بیست وهشتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور درخشید و مقام برتر را کسب کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حانیه علی پور دانشجوی برتر بیست وهشتمین المپیاد علمی کشوری از دانشجویان دانشکده حضرت نرجس(س) دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در رشته علوم قرآن و حدیث امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدالله با لطف خدا و عنایت امام عصر(عج) توانستم در المپیاد علمی دانشجویی کشوری رتبه برتر را کسب کنم.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد در واقع رقابت سراسری و کشوری دانشجویان رتبه الف در رشته های گوناگون دانشگاه های مختلف است، افزود:  آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی یا دانشجویی یک فرصت مناسب برای محک زدن خود فرد است و از جمله مزایای آن شرکت در مقطع بالاتر یعنی کارشناسی ارشد بدون آزمون کنکور است که رتبه های برتر یک تا سه جزو بنیاد نخبگان محسوب می شوند و در صورت تمایل می توانند بورسیه شوند.

 این دانشجوی نخبه هدف از شرکت در این آزمون را محک سطح علمی خود دانست و افزود: این اولین آزمونی بود که در ابتدا استانی و سپس کشوری به پیشنهاد استادم شرکت کردم.

بی شک تشویق های وی خیلی به من امید داد و طبیعی است که آدمی در میانه راه خسته و یا جا بزند ولی خوشبختانه با عنایت خداوند متعال موفق شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مقام برتر المپیاد علمی دانشجویان ایران توسط دانشجوی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان

کسب مقام برتر المپیاد علمی دانشجویان ایران توسط دانشجوی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان