مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-10بين الملل

محکومیتِ حمله به ساختمان خبرنگاران در غزه


در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان خبرنگاران در غزه و شهادت تعدادی از اصحاب رسانه، کمیته عکاسان و خبرنگاران آسیب دیده از جنگ، باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران این اقدام جنایت آمیز را محکوم کرد.

- در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان خبرنگاران در غزه و شهادت تعدادی از اصحاب رسانه، کمیته عکاسان و خبرنگاران آسیب دیده از جنگ، باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران این اقدام جنایت آمیز را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه ای یونسکو ـ ایران، در این بیانیه آمده است: عملیات سراسر غرور طوفان الاقصی و غافلگیری اطلاعاتی، عملیاتی و رسانه ای رژیم اشغال گر قدس ضمن فروپاشی هیمنه و هژمونی غیرواقعی رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر نشان داد که سلطه گران جهان برای اقدامات ضدحقوق بشری خود حدی قائل نیستند و بر روی خون مظلومان حاکمیت خود را بنا نهاده اند و برای حفظ آن از هیچ جنایتی فروگذار نمی کنند.

این رژیم مجعول شب گذشته در اقدامی ضدانسانی و ضدادعاهای دروغین خود درباره حمایت از آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات اقدام به حمله هوایی به ساختمان موسوم به حَجّی در غرب شهر غزه که ساختمان محل استقرار خبرنگاران است، کرده و منجر به شهادت س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیتِ حمله به ساختمان خبرنگاران در غزه

محکومیتِ حمله به ساختمان خبرنگاران در غزه