مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-01اقتصادي

طرفداران عدالت و آزادی در حمل ونقل درون شهری چه می گویند؟ 


یک پژوهشگر مطالعات اجتماعی به تشریح دو دیدگاه طرفداران عدالت و آزادی در سیاست گذاری های حمل و نقل درون شهری پرداخت و گفت: بیشترین گرایش کسانی که طرفدار عدالت در حمل و نقل هستند به سمت استفاده از وسایل حمل ونقل همگانی است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک پژوهشگر مطالعات اجتماعی به تشریح دو دیدگاه طرفداران عدالت و آزادی در سیاست گذاری های حمل و نقل درون شهری پرداخت و گفت: بیشترین گرایش کسانی که طرفدار عدالت در حمل و نقل هستند به سمت استفاده از وسایل حمل ونقل همگانی است.

مجید حیدری چروده شامگاه هشتم مهرماه در نشستی با عنوان ارزیابی تاثیرات طرح کاهش بهای پارک حاشیه ای مشهد که در محل پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن برگزار شد، عنوان کرد: در ارتباط با حمل ونقل دو دسته مواضع وجود دارد.

دسته اول مواضعی افرادی است که طرفدار عدالت در حمل و نقل هستند.

این دسته بر این باورند که حمل و نقل در خدمت عدالت است.

دسته دوم مواضعی است که طرفدار آزادی در حمل ونقل است و طرفدار تصمیمی است که از آزادی افراد در استفاده از هرگونه وسیله ای جهت حمل و نقلی حمایت می کند.

این پژوهشگر مطالعات اجتماعی با بیان اینکه بیشترین گرایش کسانی که طرفدار عدالت در حمل و نقل هستند به سمت استفاده از وسایل حمل ونقل همگانی است، اضافه کرد: این دسته افراد می گویند هرچقدر ما تسهیلات بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفداران عدالت و آزادی در حمل ونقل درون شهری چه می گویند؟ 

طرفداران عدالت و آزادی در حمل ونقل درون شهری چه می گویند؟