مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:152023-09-30سياسي

حداد عادل از کتاب برادر شهیدش رونمایی کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی کتاب «در فاصله دو بوسه» شرح زندگی شهید مجید حداد عادل به قلم غلامعلی حداد عادل، شامگاه پنجشنبه ششم مهر 1402 با حضور جمعی از چهره های علمی و سیاسی کشور در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

- آیین رونمایی کتاب در فاصله دو بوسه شرح زندگی شهید مجید حداد عادل به قلم غلامعلی حداد عادل، شامگاه پنجشنبه ششم مهر 1402 با حضور جمعی از چهره های علمی و سیاسی کشور در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی کتاب در فاصله دو بوسه شرح زندگی شهید مجید حداد عادل به قلم غلامعلی حداد عادل، شامگاه پنجشنبه ششم مهر 1402 با حضور جمعی از چهره های علمی و سیاسی کشور در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

شهاب الدین حداد عادل فرزند شهید مجید حداد عادل در ابتدای این مراسم، مقاله ای را به قلم پدر که در کتاب در فاصله دو بوسه نیز آورده شده است، قرائت کرد.

غلامعلی حداد عادل نویسنده کتاب در فاصله دو بوسه در این مراسم گفت: نوشتن از شهید مجید حداد عادل را وظیفه و تکلیف خود می دانستم چرا که هیچ کس به اندازه من او را نمی شناخت و صمیمیت بسیاری میان ما بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداد عادل از کتاب برادر شهیدش رونمایی کرد

حداد عادل از کتاب برادر شهیدش رونمایی کرد