مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:052023-09-23سياسي

نمایش عکس های یک زوج از دفاع مقدس و چند نمایشگاه دیگر


نمایشگاه «یاد یاران» با 37 اثر از عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در گالری ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر، نمایشگاه عکس «عطش شهادت» در فرهنگسرای ارسباران، - نمایشگاه یاد یاران با 37 اثر از عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در گالری ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر، نمایشگاه عکس عطش شهادت در فرهنگسرای ارسباران، یک حماسه یک ملت و نمایشگاه پوسترهای دفاع مقدس در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاهی به همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بنیادفرهنگی روایت فتح و با عنوان یاد یاران متشکل از 37 اثر عکاسان انقلاب و دفاع مقدس از امروز تا پایان هفته دفاع مقدس در گالری ملک الشعرای بهار باغ موزه قصر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

همچنین همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس عطش شهادت به همت این انجمن از جمعه 31 شهریورماه در فرهنگسرای ارسباران بر پا شده است.

در این نمایشگاه عکس هایی از شهید منصور عطشانی و همسرش رضیه غبیشی از اعضای این انجمن به نمایش درآمده است؛ زوج عکاسی که آغاز زندگی مشترکشان با آغاز جنگ مصادف شد و با وجود همه خطرات، آبادان و جزیره مینو را ترک نکردند و زندگی مشترکشان را در خط مقدم آغاز کردند.

نمایشگاه دیگری نیز با عنوان یک حماسه یک ملت متشکل از 30 اثر از محمد حسین حیدری، عکاس انقلاب و دفاع مقدس از روز دوشنبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش عکس های یک زوج از دفاع مقدس و چند نمایشگاه دیگر

نمایش عکس های یک زوج از دفاع مقدس و چند نمایشگاه دیگر