مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-02سياسي

باز سازی ائتلاف انتخاباتی تیم روحانی و اصلاح طلبان


عضو حزب اعتماد ملی و از مدیران معاونت پارلمانی دولت روحانی پیشنهاد کرد اصلاح طلبان و طیف موسوم به اعتدال در انتخابات مجلس ائتلاف کنند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: محمدرضا خباز که سابقه نمایندگی مجلس را هم دارد و در انتخابات ثبت نام کرده، می گوید اگر اصلاح طلبان و اعتدالیون برای انتخابات مجلس دوازدهم ائتلاف کنند می توانند لیستی 30 نفره در تهران ارائه دهند و افرادی مانند مسعود پزشکیان وارد مجلس دوازدهم شوند.

وی به خبرآنلاین گفت: اصلاح طلبان اکنون به دو قسمت تقسیم شدند؛ یک قسمتی که اکثریت هستند یعنی 25 حزب و در بیانیه ای اعلام کردند و آقای جواد امام هم به عنوان سخنگو بیان کرد که هیچ توصیه ای برای حضور یا عدم حضور در انتخابات برای کاندیداها ندارند.

وی افزود: از سویی 5 حزب هم از جمله احزاب اعتماد ملی، کارگزاران سازندگی، مردم سالاری، ندای ایرانیان و حزب کار و خانه کارگر به کاندیداهایشان اعلام کردند که هرکس در خودش می بیند که برای حضور در انتخابات آمادگی دارد، شرکت کند.

یعنی این 5 حزب پیشنهاد دادند اگر کسی در خود آمادگی کاندیداتوری می بیند حضور یابد.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: بنابراین من پیش بینی می کنم که مثل انتخابات دور گذشته شود؛ یعنی اصلاح طلبان با عنوان مجموعه اصلاح طلبان در انتخابات با این حال و هوایی که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز سازی ائتلاف انتخاباتی تیم روحانی و اصلاح طلبان

باز سازی ائتلاف انتخاباتی تیم روحانی و اصلاح طلبان