مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-06سياسي

برگزاری اردوی جهادی درمانی در آق قلا


برنامه برگزاری اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندانپزشکی در مناطق سیل زده شهرستان آق قلا استان گلستان با همکاری سازمان تامین اجتماعی همزمان با هفته وحدت برگزار شد.

- محمد ودود حیدری فرمانده تیپ جهادی مستضعفین در گفتگو با خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: تیپ جهادی مستضعفین یک شبکه جهادی است که در حوزه های مختلف در سطح کشور مشغول فعالیت بوده و در سال 1402 رویکرد درمانی تیپ تقویت شده است.

وی با اشاره به اینکه دو رویکرد جهادی امسال در تیپ دنبال میشود، افزود: پزشکی و دندانپزشکی و موضوع آبرسانی باتوجه به وجود این مشکلات به طور جدی دنبال می شود در کنار آن موضوعات فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و غیره نیز دنبال می شود .

محمد ودود حیدری تصریح کرد: برنامه برگزاری اردوی جهادی درمانی، پزشکی و دندانپزشکی در مناطق سیل زده شهرستان آق قلا در استان گلستان با همکاری سازمان تامین اجتماعی همزمان با هفته وحدت 11 لغایت 14 مهر ماه 1402 برگزار شد.

فرمانده تیپ جهادی مستضعفین با بیان اینکه ترکیب جمعیتی شهر آق قلا از برادران و خواهران اهل سنت و تشیع بوده که قرن هاست در کنار هم، هم زیستی مسالمت آمیزی را دارند، عنوان کرد: همزمان با هفته وحدت این کار ارزشمند در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اردوی جهادی درمانی در آق قلا

برگزاری اردوی جهادی درمانی در آق قلا