مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-04سياسي

2800 تن زباله روزانه در آذربایجان شرقی جمع آوری می شود


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از جمع آوری روزانه حدود 2800 تن زباله و پسماند در این استان خبر داد.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از جمع آوری روزانه حدود 2800 تن زباله و پسماند در این استان خبر داد.

  مرتضی موحدنیا در همایش تخصصی بررسی پسماند شهری استان در اهر ضمن اشاره به جمع آوری روزانه 2800 تن زباله در سطح استان گفت: با وجود اجرای قانون مدیریت پسماند در کشور و حضور هیات های خارجی در استان برای مشارکت در مدیریت پسماند متاسفانه تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم و لازم است برنامه تفکیک و جداسازی پسماند بار دیگر اجرایی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه 30 درصد زباله ها به صورت خشک هستند، افزود: روش تفکیک و جداسازی زباله ها چندین سال پیش انجام شد ولی به نتیجه ای منجر نگردید و در این راستا اپلیکیشنی توسط بخش خصوصی و دانش بنیان طراحی شده که مردم بتوانند از خانه جداسازی و تفکیک زباله ها را انجام دهند یا مستقیما نسبت به فروش آن ها اقدام نمایند و امیدوارم در این دوره بتوانیم با انجام اقداماتی در مدیریت پسماند عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی همچنین گفت: عدم تفکیک زباله و تخلیه زباله های خانگی، صنعتی، عفونی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2800 تن زباله روزانه در آذربایجان شرقی جمع آوری می شود

2800 تن زباله روزانه در آذربایجان شرقی جمع آوری می شود