مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 00:452023-10-16اجتماعي

آخرین مهلت بهره مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی؛ 29 مهرماه


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین مهلت استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی فاقد دستور قضایی را 29 مهرماه اعلام کرد.

- آخرین مهلت بهره مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی؛ 29 مهرماه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ آخرین مهلت استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده برای ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی فاقد دستور قضایی را 29 مهرماه اعلام کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: یکی از تسهیلاتی که به مناسبت روز انتظامی و هفته فراجا در سراسر کشور و از جمله تهران بزرگ به اجرا درآمد، تسهیلات مربوط به ترخیص وسایل نقلیه توقیفی اعم از خودرو و موتور سیکلت بود.

بر این اساس شرایطی ویژه برای ترخیص این دسته از وسایل نقلیه در نظر گرفته شده و در صورتی که این وسایل فاقد دستور قضایی باشند امکان بهره مندی از این تسهیلات برایشان وجود دارد.

وی در خصوص تسهیلات مالی برای ترخیص خودروهای توقیفی اعم از رسوبی و غیررسوبی گفت: هزینه پارکینگ برای خودروهایی که قبل از سال 99 و برای موتورسیکلت هایی که قبل از سال98 توقیف شده اند بر اساس نرخ تعیین شده در سال 1394 ، محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت بهره مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی؛ 29 مهرماه

آخرین مهلت بهره مندی از تسهیلات ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی؛ 29 مهرماه