مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-14اقتصادي

12 پروژه بازآفرینی در شهر اردبیل اجرا می شود


شهردار اردبیل از برنامه ریزی برای اجرای 12 پروژه بازآفرینی در محلات مختلف شهر اردبیل خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری در جلسه مشترک شهرداری و شورای شهر اردبیل با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل بازآفرینی شهری با اشاره به گام بزرگ مدیریت شهری در راستای بازآفرینی شهری و تحقق وعده ها اظهار کرد: 50 میلیارد تومان برای بازآفرینی شهری اختصاص یافته است که از این محل شاهد اجرای 12 پروژه بازآفرینی در اردبیل هستیم.

وی با اشاره به دستاورد های اجلاس ملی معماری و شهرسازی و اختصاص اعتبارات لازم برای پروژه های بازآفرینی شهری در اردبیل افزود: در برگزاری اجلاس ملی معماری و شهرسازی به میزبانی اردبیل خواستار اختصاص اعتبار به پروژه های بازآفرینی شدیم.

شهردار اردبیل عنوان کرد: با پیگیری ها و مساعدت شرکت بازآفرینی شهری ایران 50 میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و تداوم پروژه های بازآفرینی شهری در اردبیل اختصاص یافت.

صفری با اشاره به اینکه بازآفرینی بافت فرسوده، گامی برای توسعه پایدار شهری است، ادامه داد: احداث پارک 6 هکتاری میراشرف، احداث خانه محله و تکمیل خانه سلامت در گلمغان، احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال و احداث مجموعه سالن ورزشی در محله ایران آباد و همچنین ایجاد راه دسترسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه بازآفرینی در شهر اردبیل اجرا می شود

12 پروژه بازآفرینی در شهر اردبیل اجرا می شود