مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-01حوادث

انهدام باند سارقان حرفه ای باغات در زنجان


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت باغات و مزارع این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در پوشش خانواده مرتکب 12 فقره سرقت شده بودند.

- محمد مهدیخانی، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در گفت وگو با فارس اظهار داشت: بدنبال وقوع سرقت محصولات کشاورزی از تعدادی باغات و مزارع مختلف شهرستان ابهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: با به کار گیری تیم ویژه از کاراگاهان پلیس آگاهی و با تلاش شبانه روزی انجام شده و همکاری سایر پلیس های تخصصی، هویت گروه سارقین که در پوشش خانواده فعالیت داشتند، شناسایی و در یک عملیات هوشمندانه و هدفمند، با یک دستگاه وانت پیکان که از آن در امر سرقت استفاده می کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: متهمین (یک نفر خانم و دو نفر آقا)در تحقیقات و بازجویی های فنی به ارتکاب 12 فقره سرقت محصولات زراعی و کشاورزی از مزارع و باغات شهرستان ابهر اعتراف کردند.

مهدیخانی با بیان اینکه هر سه نفر متهم دستگیر شده اعضای یک خانواده بودند که به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: با توجه به اینکه فصل برداشت محصولات کشاورزی فرا رسیده است از کشاورزان ،دامداران و همه شهروندان درخواست می شود از رها کردن محصولات جمع آوری شده یا آماده برداشت در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان حرفه ای باغات در زنجان

انهدام باند سارقان حرفه ای باغات در زنجان