مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 03:102023-10-16بين الملل

تماس تلفنی رییس پنتاگون با پادشاه اردن و وزیر جنگ تل آویو


وزیر دفاع آمریکا در تماس های تلفنی جداگانه ای با پادشاه اردن و وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی درباره تعهد واشنگتن به تل آویو و حملات به نوار غزه گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  پنتاگون بامداد سه شنبه اعلام کرد که لوید آستین وزیر دفاع آمریکا در تماس های تلفنی جداگانه ای با عبدالله دوم پادشاه اردن و یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی گفتگو کرده است.

بر این اساس، آستین در تماس با عبدالله دوم، ضمن گفتگو درباره تلاش های منطقه ای برای جلوگیری از تشدید جنگ در نوار غزه، حمایت واشنگتن از حق دفاع از خود برای تل آویو را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است که وزیر دفاع آمریکا و پادشاه اردن بر اهمیت تضمین رسیدن کمک های بشردوستانه به غیرنظامیان در نوار غزه توافق کردند.

پنتاگون همچنین اعلام کرد که آستین در گفتگو با وزیر جنگ رژیم تروریست صهیونیستی، بر تعهد واشنگتن به تسریع در ارسال کمک های امنیتی به تل آویو تاکید کرد.

بر این اساس، وزیر دفاع آمریکا همچنین مدعی شد که واشنگتن متعهد به جلوگیری از تشدید و گسترش جنگ در نوار غزه به منطقه است.

بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در روز شنبه که منجر به هلاکت حداقل 1800 صهیونیست و زخمی شدن 3500 نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس تلفنی رییس پنتاگون با پادشاه اردن و وزیر جنگ تل آویو

تماس تلفنی رییس پنتاگون با پادشاه اردن و وزیر جنگ تل آویو