مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-09سياسي

قالیباف: اتفاقات اخیر در فلسطین مصداق عینی تحقق فرهنگ دفاع مقدس است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه (16 مهرماه 1402) در نشست با اعضای ستاد کنگره بزرگداشت 24 هزار شهید شهر تهران که در محل پادگان حضرت، - رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و فلسطین گفت: این اتفاقات یکی از مصداق های عینی تحقق فرهنگ دفاع مقدس است، فرهنگ دفاع مقدس در فرهنگ جهاد و شهادت خلاصه می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه (16 مهرماه 1402) در نشست با اعضای ستاد کنگره بزرگداشت 24 هزار شهید شهر تهران که در محل پادگان حضرت، ولی عصر (عج) برگزار شد، گفت: توفیقی برای ما نمایندگان تهران است که امشب در این مکان مهم جمع شده ایم.

از 15 خرداد سال 1342 و پس از آنکه حضرت امام (ره) در مسیر تبعید به این پادگان آمدند تا آخرین شهدایی که از این پادگان برای امنیت رفتند، این مکان را به مکانی تاریخی برای انقلاب اسلامی مبدل کرده است.

اتفاقات اخیر در فلسطین و غزه از مصداق های عینی تحقق فرهنگ دفاع مقدس است وی همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه و فلسطین تصریح کرد: این اتفاقات یکی از مصداق های عینی تحقق فرهنگ دفاع مقدس است، فرهنگ دفاع مقدس در فرهنگ جهاد و شهادت خلاصه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اتفاقات اخیر در فلسطین مصداق عینی تحقق فرهنگ دفاع مقدس است

قالیباف: اتفاقات اخیر در فلسطین مصداق عینی تحقق فرهنگ دفاع مقدس است