مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:052023-09-26سياسي

مدیران استانی به محدودیت زمان توجه کنند


مدیران ما به محدودیت زمان توجه کنند؛ زمان برای خدمت رسانی محدود است و باید بکوشیم تا در دورانی که مسئولیت داریم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنیم.

- ایسنا/قم استاندار قم گفت: مدیران ما به محدودیت زمان توجه کنند؛ زمان برای خدمت رسانی محدود است و باید بکوشیم تا در دورانی که مسئولیت داریم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنیم.

دکتر سیدمحمد آقامیری امروز، 4 مهرماه در دیدار با اعضای شورای اسلامی استان قم که در سالن امام جواد (ع) برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما به حل مشکلات به این صورت است که ابتدا مشکلات و کمبود روستاها تامین و حل شود، سپس به سراغ شهرها رفته تا مشکلات موجود را حل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، آقامیری افزود: این نگاه مدیریتی همواره مورد تاکید و توصیه رهبر انقلاب قرار گرفته و من یقین دارم اگر به دنبال حل مشکلات کشور هستیم باید از نسخه ای که ایشان تجویز کرده استفاده کنیم و تجربه قبلی نیز این موضوع را ثابت کرده است.

استاندار قم تصریح کرد: مشکلاتی که امروز در کشور در حوزه های مختلف وجود دارد یک شبه به وجود نیامده، بلکه نتیجه برنامه ریزی چندین ساله آمریکا، اسراییل و غربی ها است که به دنبال این هستند تا جمهوری اسلامی را نابود کنند؛ در قبال این توطئه ها همه ما موظف هستیم برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استانی به محدودیت زمان توجه کنند

مدیران استانی به محدودیت زمان توجه کنند