مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-23فرهنگي

تلاش صدا و سیمای کردستان در جهت تولید آثار متناسب با فرهنگ و هنر بومی


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی گفت: مهمترین راه نفوذ این تهاجم در بخش رخنه در فرهنگ و باورهای مردم است و ما متولیان با کمک دغدغه مندان این عرصه و هنرمندان و اساتید دانشگاهی تلاش کنیم تبعات آن را با اعتماد سازی و آگاهی سازی .

- ایسنا/کردستان مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی گفت: مهمترین راه نفوذ این تهاجم در بخش رخنه در فرهنگ و باورهای مردم است و ما متولیان با کمک دغدغه مندان این عرصه و هنرمندان و اساتید دانشگاهی تلاش کنیم تبعات آن را با اعتماد سازی و آگاهی سازی اجتماعی و تولیدات فاخر به حداقل برسانیم.

علی مرادی امروز، یکم مهر در نشست با افشین آزادی سرپرست حوزه هنری استان کردستان اظهار کرد: صدا و سیما در کنار پوشش خبری و رسانه ای رویدادهای فرهنگی و هنری به عنوان یک ناظر تمامی فعالیت های صورت گرفته در سطح استان در بخش های مختلف را رصد کرده و برهمین مبنا حوزه هنری در تولید و برگزاری برنامه های متنوع از جایگاه بالایی دراستان برخوردار است.

وی به تلاش صدا و سیمای مرکز کردستان در جهت تولید آثار متناسب با فرهنگ و هنر بومی منطقه کردستان اشاره کرد و افزود: در همین راستا این آمادگی را داریم تا از طرح ها و ایده های هنرمندان مرتبط با حوزه هنری استان کردستان در بخش های مختلف در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش صدا و سیمای کردستان در جهت تولید آثار متناسب با فرهنگ و هنر بومی

تلاش صدا و سیمای کردستان در جهت تولید آثار متناسب با فرهنگ و هنر بومی