مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-11سياسي

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در استقبال از شیخ زکزاکی


بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در بیانیه استقبال از شیخ ابراهیم زکزاکی، تاکید کردند: آمادگی خود برای همراهی شما و قیام شیعان نیجریه اعلام کرده و عهد می بندیم تا تا نابودی رژیم غاصب در کنار آنان بایستیم و آنان را یاری رسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در بیانیه ای به مناسبت مراسم استقبال از شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان آفریقا، تاکید کردند: آمادگی خود برای همراهی شما و قیام شیعان نیجریه اعلام کرده و عهد می بندیم تا تا نابودی رژیم غاصب در کنار آنان بایستیم و آنان را یاری رسانیم.

متن  بیانیه به شرح زیر است: سلام بر تمامی آزادگان و مبارزان راه حق؛ پیروان مکتب روح الله خمینی کبیر، سربازان جنگ فقر و غنا، مبارزان نبرد اسلام ناب با کفر و نفاق و اسلام آمریکایی و سلام بر شاگرد امام روح الله، شیخ ابراهیم زکزاکی.

شاگردی که همانند استادش پرچم قیام لله را برافراشت تا در نیجریه، امتی سکون و سکوت خود مقابل ظلم و استکبار را شکسته و فریاد دادخواهی سر دهد.

امتی که در مسیر مبارزه خود مورد شدیدترین ظلم ها واقع شد که حتی برخی سردمداران مدعی دنیای اسلام نیز نسبت به آن مردمان سکوت پیشه کرد، اما آن ها با صبر و استقامت به دنبال احقاق آزادی واقعی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در استقبال از شیخ زکزاکی

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ در استقبال از شیخ زکزاکی