مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-09سياسي

انتقاد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت وقف


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ترویج فرهنگ سنت حسنه وقف با توجه به نیاز روز جامعه در زمینه مدرسه سازی، کمک به حوزه های علمیه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، در هفدهمین روز از مهرماه همایش استانی وقف با هدف تجلیل و تکریم از واقفان و خیران استان در کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ،رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از واقفین ،خدام وخیرین استان برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش استانی یاوران وقف ، ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین جبهه مقاومت فلسطین در که مقابله با رژیم غاصب صهیونیسم خلق شد، اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت ضربات کمرشکنی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کردند.

آیت الله سید نصیر حسینی گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمود رژیم صهیونیستی رفتنی است ، این مردم مظلوم سال های بسیاری مورد ظلم و تجاوز این رژیم غاصب قرار گرفتند ولی امروز ضربات کوبنده و شکست را دریافت کردند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین واقف و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: وقف یکی از ضرورت های جامعه انسانی و اسلامی است و ضرورت دارد همه برای سعادت در دنیا و آخرت نسبت به این سنت حسنه اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت وقف

انتقاد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت وقف