مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:202023-09-26سياسي

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس مازندران


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: مروز با نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس نیکوکاری در سطح مدارس استان فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم زنگ عاطفه ها که در دبستان شاهد ساری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، اظهار کرد: از 15 شهریورماه تا 15 مهرماه جشن عاطفه ها است و امروز با نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس نیکوکاری در سطح مدارس استان فعال می شود.

*ضرورت توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری وی گفت: برنامه ما توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در مدارس و بین دانش آموزان است که این سنت حسنه امروز در مدارس سطح استان درحال اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران با بیان اینکه مردم ما در یک روز 8 میلیارد تومان کمک کردند که این یک معجزه است، تصریح کرد: مراکز احسان و نیکوکاری در شهرستان های استان فعال است که این مرکز در ستاد فعال شده است.

معافی بیان کرد: تمام کمک هایی که جمع آوری کردیم در مدارس سطح استان توزیع خواهیم کرد.

*همدلی و همگرایی بین دانش آموزان محمدعلی نوبخت فرماندار مرکز مازندران در این مراسم، اظهار کرد: برگزاری این جشن به طور اساسی در زمینه همدلی و همگرایی بین آحاد جامعه است که نقش دانش آموزان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس مازندران

نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس مازندران