مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 21:252023-09-27بين الملل

موشک دوربرد آمریکایی آماده حمله به عمق خاک روسیه؟


پانصد و هفتاد و یک روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

- بین الملل تابناک: پانصد و هفتاد و یک روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رییس جمهور این کشور می گذرد؛ تهاجمی که رویداد های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

موشک دوربرد آمریکایی آماده حمله به عمق خاک روسیه؟  آمریکا که پیشتر بمب های خوشه ای و مهمات حاوی اورانیوم ضعیف شده را در اختیار اوکراین قرار داده بود، اینک برای ارسال موشک دوربرد اتکمز (ATACMS) چراغ سبز نشان داده است؛ سلاح بعدی کاخ سفید با هدف تشدید تنش در اوکراین چیست و آیا معادلات جنگ تغییر خواهد یافت؟   بیش از یک سال و هفت ماه از آغاز بحران اوکراین می گذرد و هر روز خبر تازه ای از ارسال کمک های نظامی و جنگ افزاری آمریکا و متحدان آن به گوش می رسد تا کلاف درهم تنیده بزرگترین بحران حال حاضر جهان، پیچیده تر شود؛ کمک هایی که بیش از یکصد میلیارد دلار برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک دوربرد آمریکایی آماده حمله به عمق خاک روسیه؟

موشک دوربرد آمریکایی آماده حمله به عمق خاک روسیه؟