مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 07:052023-10-21بين الملل

اوضاع پیچیده تر در غزه درصورت اجرای عملیات زمینی


وزیر دفاع ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر دفاع عراق گفت: اجرای عملیات زمینی در غزه اوضاع را از لحاظ انسانی و امنیتی پیچیده تر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما‏، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگوی تلفنی با ثابت محمد سعید وزیر دفاع عراق ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی به خصوص حمله به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه با پشتیبانی و حمایت غربی ها و آمریکایی ها 75 سال ادامه داشته است که اقدامات وحشیانه اخیر آن ها به خوبی سرشت واقعی این رژیم سفاک را نشان داد.

امیر سرتیپ آشتیانی ادامه داد: اعتقاد جمهوری اسلامی ایران بر این است که عملیات طوفان الاقصی و اقدامات رزمندگان حماس در چارچوب دفاع مشروع و مقابله با اشغال سرزمین فلسطین که با تضییع حقوق ملت عزیز فلسطین همراه شده است صورت گرفته است.

وزیر دفاع با اشاره به حضور مردم عراق در محکومیت این حادثه و مواضع محکم مسئولین عراق به ویژه نخست وزیر این کشور گفت:  عراق امروز به عنوان محور گفتگوهای منطقه ای و عربی  شناخته می شود و الگو و نماد مبارزه شجاعانه با عادی سازی روابط با رژیم صیهونیستی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه دولت آمریکا با ارسال محموله های تسلیحاتی و تامین نیازمندی های رژیم صهیونیستی از پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع پیچیده تر در غزه درصورت اجرای عملیات زمینی

اوضاع پیچیده تر در غزه درصورت اجرای عملیات زمینی