مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 16:002023-09-24بين الملل

پرداخت وام به یک گروه از سربازها + جزییات


فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه آیا در سال 1402 وامی برای مهارت آموزی سربازان پرداخت می شود یا خیر گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به صحبت های تهدیدآمیز نخست وزیر اسراییل علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد،گفت: امروز اسراییلی ها در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارند و رژیم جعلی صهیونیستی در جایگاهی نیست که کسی بر این حرف ها و تهدیداتشان ارزش قائل شود.

به نوشته ایسنا، حسین امیرعبداللهیان که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده، در جمع خبرنگاران ایرانی گفت: در جریان این سفر تا کنون 43 برنامه داشته ایم که حدود 34 مورد آن دیدار با همتایان و برخی دیگر از مقامات شرکت کننده در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد بوده است.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دیدار شب گذشته اش با دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: در این دیدار در بخشی از گفت وگوها به موضوع ابتکار و پیشنهاد رییس جمهور در خصوص ضرورت پایبندی و همبستگی ها در کانون گرم خانواده اشاره کردیم و در این ارتباط صحبت کردیم.

آقای رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بخشی از صحبت های خود را به موضوع خانواده اختصاص دادند و ابتکاری تحت عنوان همبستگی جهانی در موضوع کانون گرم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام به یک گروه از سربازها + جزییات

پرداخت وام به یک گروه از سربازها + جزییات