مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-08اقتصادي

افزایش تحویل روزانه خودروها به دوهزار و 500 دستگاه


گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای تاکید کرد، حمل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و 500 دستگاه رسیده و ظرف 10 روز آینده تمامی خودروهای شماره گذاری شده تحویل مشتریان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- اطلاعیه ایران خودرو به این شرح است:در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته، با همکاری سازمان ملی استاندارد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران،  پلاک بیش از 16 هزار دستگاه خودرو از نیروی انتظامی دریافت و به سایت های تولیدی ایران خودرو در سطح کشور ارسال شد؛ هم اکنون خودروها در مرحله بارگیری و تحویل به مشتریان هستند.

 بر همین اساس، با افزایش میزان تخصیص و نصب پلاک، بارگیری و تحویل خودروها نیز افزایش یافته و در حال حاضر حمل و تحویل خودروها به روزانه بیش از دوهزار و 500 دستگاه رسیده است.

 مشتریانی که تمایل دارند، خودرو را به صورت حضوری تحویل بگیرند، می توانند در پاسخ به پیامک ارسالی، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند.

عودت هزینه حمل خودرو به مشتری و سرعت در تحویل از مزایای انتخاب این روش است.

همچنین در حال حاضر با توجه به تعیین 11 روزه برای طی فرآیند تجاری سازی محصولات و تولید روزانه بیش از دوهزار دستگاه در گروه صنعتی ایران خودرو، وجود دست کم 22 هزار دستگاه خودرو در پارکینگ های این گروه صنعتی امری طبیعی و مجاز به شمار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تحویل روزانه خودروها به دوهزار و 500 دستگاه

افزایش تحویل روزانه خودروها به دوهزار و 500 دستگاه