مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:052023-10-12بين الملل

دیپلمات صهیونیست: نفوذ روسیه بر حماس می تواند نتایج مثبتی داشته باشد


سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه گفت، اگر روسیه بتواند نفوذی در جنبش حماس داشته باشد، می تواند نقش مثبتی در حل وفصل این درگیری و تنش های پیش آمده ایفا کند.

- سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه گفت، اگر روسیه بتواند نفوذی در جنبش حماس داشته باشد، می تواند نقش مثبتی در حل وفصل این درگیری و تنش های پیش آمده ایفا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکساندر بن زوی سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه طی مصاحبه با ریانووستی گفت: اگر شخصی مثل روسیه بتواند در سازمان هایی نظیر حماس نفوذی داشته باشد، اقدام مثبتی خواهد بود.

این سفیر افزود: اسراییل معتقد است که همسایه هایش نمی خواهند درگیری فلسطین-اسراییل تشدید شود، اما چندین گروه به طور مخفیانه سعی در تشدید این تنش ها دارند.

وی در ادامه گفت: گروه های مختلفی در اطراف اسراییل هستند که با جنبش حماس ابراز همبستگی می کنند و با این اقدام خود تنش ها را تشدید کرده و اسراییل را مجبور می کنند تا دست به اقدامات تلافی جویانه بزند.

من فکر نمی کنم کشورهایی باشند که خواستار تشدید تنش ها شوند و فکر نمی کنم که لبنان و سوریه بخواهند دست به چنین کاری بزنند زیرا این اقدام به نفع آن ها نیست و اقدامات تلافی جویانه اسراییل برای هر دو طرف ضرر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات صهیونیست: نفوذ روسیه بر حماس می تواند نتایج مثبتی داشته باشد

دیپلمات صهیونیست: نفوذ روسیه بر حماس می تواند نتایج مثبتی داشته باشد