مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-03اقتصادي

ساخت پل ثابت «عنافچه» سال آینده به پایان می رسد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: تکمیل پروژه ساخت پل ثابت «دهستان عنافچه» نیمه نخست سال آینده به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پل تخصیص داده شده که تا کنون یک هزار و 200 میلیارد ریال آن هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در تامین هزینه های ساخت این پل هیچ گونه مشکلی وجود ندارد، افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان در حال ساخت پل است، بخش فلزی پل در یکی از شهرک های صنعتی اهواز ساخته می شود و تامین ورقه های فولادی آن بر عهده شرکت فولاد اکسین است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه این پروژه پیشرفت فیزیکی 57 درصدی دارد، گفت: یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به خوزستان، تکمیل عملیات اجرایی این پل است.

خانچی با اشاره به راه اندازی مجدد پل شناور افزود: با ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز صحبت شده که به زودی پل شناور را برای تردد اهالی دهستان عنافچه راه اندازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روز گذشته نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز از این منطقه بازدید داشتند و خواستار نصب مجدد پل شناور برای رفاه حال مردم شدد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت پل ثابت «عنافچه» سال آینده به پایان می رسد

ساخت پل ثابت «عنافچه» سال آینده به پایان می رسد