مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-23اجتماعي

دانش آموزان سفیران محیط زیست باشند


معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در نخستین روز سال تحصیلی 1403-1402 با حضور در جمع دبیرستان دوره اول شهید بهشتی منطقه 9 تهران از دانش آموزان خواست تا سفیران محیط زیست باشند.

- معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در نخستین روز سال تحصیلی 1403-1402 با حضور در جمع دبیرستان دوره اول شهید بهشتی منطقه 9 تهران از دانش آموزان خواست تا سفیران محیط زیست باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نورالله مرادی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان دوره اول شهید بهشتی منطقه 9 تهران، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: در دوران دفاع مقدس همه ما هر آنچه داشتیم برای حراست از تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتیم و به لطف بچه هایی که تقریبا هم سن و سال شما دانش آموزان بودند، توانستیم در برابر همه ابرقدرت های دنیا که دست به دست هم داده بودند تا صدای بلند مردم ایران را خاموش کنند، کشور را صیانت کنیم.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: یکی از مفاهیمی که در جهان جدید با آن روبه رو هستیم، بحث های محیط زیستی و واقعیت این است که ما تنها یک زمین داریم؛ زمینی که به سبب تعرض هایی که بشر به آن کرده، حال خوبی ندارد و ما باید کمک کنیم که حال زمین بهبود پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان سفیران محیط زیست باشند

دانش آموزان سفیران محیط زیست باشند