مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-01سياسي

رویداد علمی شبیه سازی شورای نگهبان برگزار می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ورسانه پژوهشکده شورای نگهبان، دکتر علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان، با اشاره به برگزاری رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان گفت: - قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان در گفت و گویی به تشریح مراحل برگزاری رویداد علمی شبیه سازی شورای نگهبان پرداخت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ورسانه پژوهشکده شورای نگهبان، دکتر علی فتاحی قائم مقام پژوهشکده شورای نگهبان، با اشاره به برگزاری رقابت علمی شبیه سازی شورای نگهبان گفت: یکی از اهداف پژوهشکده شورای نگهبان آشنایی هرچه دقیق تر و بیشتر جامعه حقوقی کشور با موضوعات مرتبط با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سطوح مختلف و برای مخاطبان گوناگون است.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم قانون اساسی تبیین وظایف و کارکرد های نهاد ها و ساختار های سیاسی کشور است؛ بر همین اساس قالب های آموزشی و ترویجی متنوعی برای رسیدن به فهم درست از این موضوع در دستور این مجموعه کار قرار گرفته که از جمله آن ها میشه به کارگاه های علمی، مدارس تخصصی، رقابت های ایده نگاری و مواردی از این دست اشاره کرد.

فتاحی عنوان کرد: یکی از این قالب های آموزشی تاثیرگذار برای مخاطبان تخصصی به ویژه اساتید دانشگاه ها و دانشجویان، برگزاری رقابت های شبیه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد علمی شبیه سازی شورای نگهبان برگزار می شود

رویداد علمی شبیه سازی شورای نگهبان برگزار می شود