مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-11اقتصادي

مجوز قبولی اتکایی از خارج بیانگر توان وساختار استاندارد بیمه رازی


مدیر بیمه های اتکایی بیمه رازی توسعه فعالیت های اتکایی شرکت را مهم ترین برنامه این مدیریت بیان و خاطرنشان کرد: دریافت مجوز قبولی اتکایی از خارج توسط بیمه رازی بیانگر توان و ساختار استاندارد این شرکت می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، علی زین ساز- مدیر بیمه های اتکایی بیمه رازی که مهمان هفتاد و هشتمین سه شنبه های پاسخگویی بود، بیان کرد: شرکت بیمه رازی در سال 1402 توانست برای سومین سال پیاپی، مجوز قبولی اتکایی خود را از بیمه مرکزی دریافت کند که بعد از این مهم، مجوز قبولی اتکایی از خارج در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: دریافت مجوز قبولی از داخل دارای شرایط و ضوابط خاصی است که دارا بودن این مجوز نقطه سرآغاز دریافت مجوز قبولی از خارج است.

مدیر بیمه های اتکایی بیمه رازی یادآور شد: بیمه رازی در راستای توسعه حوزه اتکایی، رشد و بالندگی نیروی انسانی و ایجاد بازارهای جدید در فضای بین المللی، دریافت مجوز اتکایی از خارج را در دستور کار قرار داد که در حال حاضر بیمه رازی جزء پنج شرکت بخش خصوصی صنعت بیمه محسوب می شود که دارای مجوز قبولی اتکایی از خارج است و این موضوع بیانگر توان و قدرت شرکت بیمه رازی دارد.

زین ساز افزود: دارای بودن چنین مجوزی بیانگر آن است که شرکت بیمه رازی دارای توان پوشش ریسک های پذیرفته است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز قبولی اتکایی از خارج بیانگر توان وساختار استاندارد بیمه رازی

مجوز قبولی اتکایی از خارج بیانگر توان وساختار استاندارد بیمه رازی