مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-17فرهنگي

نمایشگاهی که غرور و مقاومت را روایت می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به همت خانه عکاسان ایران است که روز دوشنبه 24 مهرماه  در«گالری شماره یک عکاسان ایران» افتتاح شد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه 24 مهر برگزار شد و در جریان آن 42 عکس از آغاز عملیات طوفان الاقصی که آثار عکاسان بین المللی هستند، - نمایشگاه عکس با طوفان الاقصی تا روز آخر شامل آثار گروهی عکاسان رسانه های فعال در فلسطین اشغالی از عملیات طوفان الاقصی، از سوی خانه عکاسان ایران افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به همت خانه عکاسان ایران است که روز دوشنبه 24 مهرماه  در گالری شماره یک عکاسان ایران افتتاح شد.

آیین افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه 24 مهر برگزار شد و در جریان آن 42 عکس از آغاز عملیات طوفان الاقصی که آثار عکاسان بین المللی هستند، به نمایش گذاشته شد.

در آیین افتتاحیه نمایشگاه علی فروزان فر، معاون هنری حوزه هنری، سید احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران و جمعی از علاقمندان حضور داشتند.

روایت گری تصویری سید احسان باقری، مدیر خانه عکاسان ایران همزمان با افتتاح نمایشگاه گفت: با طوفان الاقصی تا روز آخر کمترین ادای دین جامعه عکاسی و خانه عکاسان ایران به عملیات بزرگ گروه های مقاومت فلسطین و همچنین جنایاتی است که از سوی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی در حال رخ دادن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی که غرور و مقاومت را روایت می کند

نمایشگاهی که غرور و مقاومت را روایت می کند