مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-18سياسي

«وحدت» سلاح نَرم اما بُرنده مردم شیعه و سنی در مقابل دشمنان


حادثه تروریستی خونین در تاریخ 26 مهر ماه 1388 در بخش پیشین شهرستان سرباز و آمیختن خون مردمان شیعه و سنی در هم، به وضوح نشان داد که ادعای دفاع از قوم بلوچ تنها سرپوشی بر خواسته های مزدورانه گروهک های تروریستی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در 26 مهر 1388 بود که بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان، سردار شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب شرق کشور، سرتیپ محمدزاده فرمانده وقت سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و بیش از 40 نفر از سران طوایف و قشرهای مختلف مردم اهل سنت پیشین به شهادت رسیدند.

مروری بر حوادث و اقدامات تروریستی معدوم عبدالمالک ریگی که در واقعیت جیره خوار و مزدور استکبار و دشمنان نظام بود اما در ظاهر به طرفداری از قوم بلوچ اقدام به کشتار انسان های بی دفاع می کرد، هرگز از خاطر مردم سیستان و بلوچستان پاک نخواهد شد.

حادثه تروریستی در تاسوکی، حادثه تروریستی در مسجد حضرت علی (ع) زاهدان، حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان، حادثه تروریستی تاسوعای چابهار از جمله جنایت های تروریست ها برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مردم ولایی و مرزدار شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان توسط معدوم ریگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وحدت» سلاح نَرم اما بُرنده مردم شیعه و سنی در مقابل دشمنان

«وحدت» سلاح نَرم اما بُرنده مردم شیعه و سنی در مقابل دشمنان