مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:552023-09-26سياسي

تایید برگزاری مجامع عمومی احزاب ندای ایرانیان و جمهوریت ایران اسلامی


در ششمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب، گزارش مجامع عمومی حزب ندای ایرانیان و حزب جمهوریت ایران اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و برگزاری این مجامع تایید شد.

- در ششمین جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب، گزارش مجامع عمومی حزب ندای ایرانیان و حزب جمهوریت ایران اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و برگزاری این مجامع تایید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله مرادی، مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور امروز سه شنبه گفت: در جلسه ششم کمیسیون ماده 10 احزاب در سال جاری، گزارش برگزاری مجامع عمومی این دو حزب بررسی شد و به تایید کمیسیون رسید.

وی افزود: دستور کار دیگر نشست امروز کمیسیون ماده 10 احزاب، بررسی و رسیدگی به تقاضای تاسیس جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی بود که پس از بررسی های صورت گرفته و با اصلاحاتی در نام این جمعیت، به تصویب رسید.

مرادی در عین حال تاکید کرد که برای شروع فعالیت، به این جمعیت شش ماه فرصت داده شد تا ضمن راه اندازی شعب خود، اقدام به تشکیل مجمع عمومی کند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور، با اشاره به اینکه یکی از وظایف کمیسیون این است که تلاش شود شعب استانی احزاب در سطح کشور راه اندازی شود، اضافه کرد: در جلسه امروز تشکیل شعب استانی حزب نسل نو در استان البرز، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خراسان شمالی، حزب احیاگران تمدن ایرانی ، اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید برگزاری مجامع عمومی احزاب ندای ایرانیان و جمهوریت ایران اسلامی

تایید برگزاری مجامع عمومی احزاب ندای ایرانیان و جمهوریت ایران اسلامی