مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-15ورزشي

پایان ناکامی های اخیر سن ایچ


هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز در نقاط مختلف کشور برگزار شد و نمایندگان استان به مصاف حریفان خود رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز برگزار شد که در یکی از دیدارها تیم فوتسال سن ایچ ساوه که در چند هفته گذشته شکست های پیاپی را در کارنامه خود ثبت کرده بود مهمان مقاومت البرز در شهر کرج بود.

در این دیدار که ساوجی ها برای خروج از بحران و کسب 3 امتیاز پا به میدان گذاشته بودند علی مروتی بازیکن خلاق و گلزن سن ایچ موفق شد دو بار دروازه تیم میزبان را باز کند تا این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود ساوجی ها به پایان برسد.

در دیدار دربی استان نیز دو تیم شهرداری ساوه و ایرالکو اراک در ورزشگاه امام خمینی (ره) ساوه به مصاف هم رفتند که شهرداری ساوه موفق شد با تک گل حمیدرضا مرادیان از سد مهمان خود عبور کند و هر سه امتیاز این دیدار را برای خود ثبت کند.

در پایان رقابت های این هفته تیم شهرداری ساوه با 12 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت، ایرالکو با 10 امتیاز در جایگاه دهم باقی ماند و سن ایچ نیز با 9 امتیاز و یک رده پایین تر از اراکی ها در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

هفته دهم لیگ برتر روز جمعه 28 مهرماه دنبال خواهد شد که در این روز شهرداری میزبان تیم مس سونگون ورزقان خواهد بود و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان ناکامی های اخیر سن ایچ

پایان ناکامی های اخیر سن ایچ