مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:402023-10-14سياسي

برخی از جریان ها قسم خورده اند که آبروی روحانیت را ببرند


برخی از جریان ها قسم خورده اند که آبروی روحانیت را ببرند؛ بنابراین باید مراقب این ها باشید و به وظایف خود عمل کنید تا خدا هم شما را یاری کند.

- ایسنا/قم امام جمعه قم گفت: برخی از جریان ها قسم خورده اند که آبروی روحانیت را ببرند؛ بنابراین باید مراقب این ها باشید و به وظایف خود عمل کنید تا خدا هم شما را یاری کند.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار مسئولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان قم که امروز، 22 مهرماه در حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: برای ورود به دانشگاه باید دانشگاه را بشناسید تا بتوانید تأثیرگذار باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه (س)، آیت الله سعیدی با اشاره به لزوم تأثیرپذیری از محیط علمی دانشگاه، افزود: شما در جایی فعالیت می کنید که افراد دارای اندیشه، فکر و تخصص حضور دارند و باید اگر فکر و اندیشه و روش خوبی پیشنهاد شد از آن استقبال کنید.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت مهم ترین وظیفه نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه را گذاشتن تأثیر معنوی در محیط دانشگاه دانست و گفت: تأثیر معنوی به ظرفیت های خود افراد بستگی دارد و باید خود انسان مهذب باشد و یک سری محدودیت هایی را بر خود تحمیل کند تا بتواند تأثیر معنوی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از جریان ها قسم خورده اند که آبروی روحانیت را ببرند

برخی از جریان ها قسم خورده اند که آبروی روحانیت را ببرند