مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 17:502023-09-29اجتماعي

ورود به جنگل های مازندران تا 15 مهرماه ممنوع است


ورود هرگونه تور گردشگری با عنوان «تور گاوبانگی» در مناطق جنگلی استان مازندران در ایام گاوبانگی تا 15 مهرماه ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود تورهای گردشگری به جنگل های استان در فصل گاو بانگی گوزن های قرمز تا 15 مهرماه خبر داد.

  عطاالله کاویان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تبلیغات غیرقانونی برخی تورهای گردشگری در فضای مجازی با عنوان برگزاری تورهای گاوبانگی در استان گفت: ورود هرگونه تور گردشگری با عنوان تور گاوبانگی در مناطق جنگلی استان اعم از مناطق آزاد و تحت مدیریت این اداره کل در ایام گاوبانگی تا 15 مهرماه ممنوع است.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: از همه دوستداران و علاقمندان به حیات وحش و مردم نواحی جنگلی و کوهستانی درخواست می شود تا هرگونه فعالیت و رفت وآمد غیرعادی را به ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان گزارش دهند تا به این وسیله بتوان حمایت همه جانبه ای جهت حفظ و حراست این گونه زیبا و با ازرش به عمل آورده و با حفظ داشته هایمان آن ها را برای نسل های بعد محافظت کنیم.

 کاویان، همچنین بر ساماندهی گردش اطلاعات در مجموعه حفاظت محیط زیست استان، آموزش رابطین خبری شهرستان ها برای تهیه و انتشار اخبار زیست محیطی و اطلاع رسانی درست، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به جنگل های مازندران تا 15 مهرماه ممنوع است

ورود به جنگل های مازندران تا 15 مهرماه ممنوع است