مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-08سياسي

امنیت بدون توجه به مرزها کامل نیست


فرمانده دریابانی مازندران با بیان اینکه بخش بزرگی از امنیت در مجموعه انتظامی بر عهده مرزبانی است، گفت: امنیت بدون توجه به امنیت مرزها کامل نمی تواند باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، عبدالله خسروی فرمانده دریابانی مازندران در آیین افتتاحیه مرکز آموزش تخصص های علوم دریایی با بیان اینکه بخش بزرگی از امنیت در مجموعه انتظامی بر عهده مرزبانی است، اظهار کرد: امنیت بدون توجه به امنیت مرزها حرف کاملی نمی تواند باشد.

وی به تفاوت مرز دریایی با مرز زمینی اشاره کرد و گفت: مرز زمینی در نهایت با دو کشور هم مرز است اما در مرز دریایی می توانیم با چند کشور هم مرز باشیم و به همین خاطر از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده دریابانی مازندران خاطرنشان کرد: پیچیدگی های حقوقی مرزهای دریایی موجب شد که این ضرورت به وجود آید تا با یک ساختمان جدید به فکر آموزش های تخصصی علوم دریایی باشیم.

خسروی با بیان اینکه از سال 96 تصمیم بر این شد که مرکز آموزش های علوم دریایی در مازندران انجام شود، تصریح کرد: البته این امر تاکنون بدون ساختمان اختصاصی صورت می گرفت و به لطف الهی امسال همزمان با هفته فراجا شاهد افتتاح ساختمان مجزا برای این کار هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت بدون توجه به مرزها کامل نیست

امنیت بدون توجه به مرزها کامل نیست