مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-25سياسي

تجلیل از ایثارگران جهاددانشگاهی یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس


مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران سازمان جهاددانشگاهی یزد همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور یکی از فرماندهان و یادگاران جبهه های حق علیه باطل برگزار شد.

- ایسنا/یزد مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران سازمان جهاددانشگاهی یزد همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور یکی از فرماندهان و یادگاران جبهه های حق علیه باطل برگزار شد.

سردار محمدمهدی فرهنگ دوست از فرماندهان یزدی دفاع مقدس صبح امروز دوشنبه در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از آن دوران، چند نمونه از امدادهای الهی که موجب شد رزمندگان ایران با توان اندک دفاعی در برابر هجمه ی حکومت بعث عراق که با پشتیبانی کشورهای بلوک غرب و شرق همراه بود، از خاک میهن دفاع کند را برشمرد.

وی به حضور مقنیان یزدی در جریان پاتک زید که توسط تیپ الغدیر یزد رقم خورد و حفر تونل توسط آنها تا زیر کمین عراقی ها اشاره کرد و گفت: دشمن در جریان این ضد حمله حتی با لباس هایی مشابه رزمندگان ایرانی در صحنه نبرد حضور پیدا کرد ولی خوشبختانه با هوشیاری رزمندگان کشورمان، تعداد زیادی از آنها به اسارت درآمدند.

فرهنگ دوست، شجاعت رزمندگان یزدی که عمدتاً زیر 20 سال سن داشتند را یادآور شد و عنوان کرد: ایثارگری فرزندان ایران اسلامی در حجم فراوان و غیر قابل تصور آتش دشمن بعثی وصف ناپذیر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از ایثارگران جهاددانشگاهی یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

تجلیل از ایثارگران جهاددانشگاهی یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس