مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:402023-09-26پزشكي

هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز برگزار می شود


دانشیار گروه جراحی توراکس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دبیر علمی کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی از برگزاری این کنگره در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دانشیار گروه جراحی توراکس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دبیر علمی کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی از برگزاری این کنگره در تبریز خبر داد.

دکتر سید ضیاالدین راثی هاشمی روز سه شنبه، چهارم مهر ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی به همت انجمن علمی جراحان عمومی درون بین با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی کشور به صورت سالانه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که مقدمات اولیه برگزاری این کنگره از دی ماه سال گذشته آغاز شده است، گفت: هجدهمین دوره کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی از تاریخ 11 الی 13 مهرماه در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از 160 مقاله به این دوره از کنگره فرستاده شده بود که با توجه به محدودیت زمانی، تعداد 100 مقاله و سخنرانی برای ارائه در کنگره انتخاب شده است.

تعداد 100 نفر از دانشگاه های علوم پزشکی مختلف کشور، مقالات خود را در قالب میزگرد و سخنرانی به تعداد هشت پنل ارائه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز برگزار می شود

هجدهمین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی در تبریز برگزار می شود