مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-06سياسي

دشمنان جرأت حمله به خاک میهن اسلامی ما را ندارند


امیر سرتیپ هاشمی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید ستاری با ابلاغ پیام محبت مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا به دانشجویان دانشگاه افسری ستاری اظهار کرد: - دشمنان به دلیل قدرت نیروهای مسلح دشمنان با وجود ایجاد فتنه ، توطئه و تهدیدهای فراوان، جرأت تعرض و حمله به خاک میهن اسلامی ما را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ سید حسام هاشمی مشاور فرمانده معظم کل قوا و جانشین هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در جمع دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری با اشاره به دلیرمردی های کارکنان نیروی هوایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس گفت: نیروی هوایی ارتش اولین نیرویی بود که پس از تجاوز صدام به خاک ایران با خلبانان دلاور و کارکنان فنی متعهد خود پاسخ محکمی به دشمن داد و نقشه شوم دشمن بعثی را خنثی کرد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه درس های گرفته شده از دفاع مقدس در نیروهای مسلح به بهترین وجه اجرایی شده است، افزود: با اجرایی کردن درس های دفاع مقدس در همه سطوح آموزشی و مدیریتی، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

امیر سرتیپ هاشمی با بیان اینکه در سایه دانایی، توانایی و در سایه توانایی، قدرت و در سایه قدرت، امنیت به دست خواهد آمد، اظهار کرد: یک کشور تنها در سایه امنیت به کار خود ادامه خواهد داد و حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان جرأت حمله به خاک میهن اسلامی ما را ندارند

دشمنان جرأت حمله به خاک میهن اسلامی ما را ندارند