مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-09اقتصادي

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب از فردا در مشهد


مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی از آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب، مبلمان و صنایع وابسته از هجدهم مهرماه در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی از آغاز به کار پنجمین نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب، مبلمان و صنایع وابسته از هجدهم مهرماه در مشهد خبر داد.

علیرضا صدرزاده با اعلام این خبر اظهار کرد: وجود بیش از 55 درصد واحدهای اقامتی و پذیرایی کشور در مشهد و نیاز به تجهیزات، محصولات و دکوراسیون صنعت چوب همچنین لزوم تعمیر، نگهداری و بروزرسانی تاسیسات مذکور در دوره های زمانی مشخص، همچنین حضور سالانه 30 میلیون زائر در این کلانشهر، مشهد را به عنوان بزرگترین کارگاه تولید محصولات چوبی در کشور بدل نموده است.

بر این اساس برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک فرصت اقتصادی مهم برای معرفی آخرین محصولات و توانمندی های تولیدکنندگان داخلی و خارجی ضرورت دوچندان دارد.

وی افزود: ماشین آلات نجاری، ابزارآلات cnc، صفحات Mdf، تجهیزات آشپزخانه، یراق آلات چوب، ورق هایpvc، کامپوزیت، پانل های دکوراتیو، نئوپان خام و نئوپان با روکش ملامینه و .

برخی از حوزه های فعالیت این نمایشگاه است تا نقطه ی اتصالی برای زنجیره های تولید باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب از فردا در مشهد

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی یراق آلات و ماشین آلات صنعت چوب از فردا در مشهد