مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-15پزشكي

فرهنگ سلامت کشور نیازمند شخصیت پردازی است


مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: فرهنگ سلامت یک موضوع وسیع و گسترده و نیازمند کار تعاملی و متعهدانه و شخصیت پردازی است، اما متأسفانه کمترین اعتبارات به فرهنگ سازی اختصاص پیدا می کند.

- مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: فرهنگ سلامت یک موضوع وسیع و گسترده و نیازمند کار تعاملی و متعهدانه و شخصیت پردازی است، اما متأسفانه کمترین اعتبارات به فرهنگ سازی اختصاص پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرشید رضایی درباره ظرفیت های شخصیت پردازی برای ارتقای فرهنگ حوزه سلامت اظهار کرد: موضوع اصلی، رفتار است؛ چون همه شخصیت و نتیجه زندگی هر فرد از رفتاری است که بروز می دهد.

وی افزود: موضوع اصلی علم آموزش ارتقای سلامت که یک علم بین رشته ای است، رفتار است و رفتار بخش مهمی از فرهنگ فردی و قبیله ای و اجتماعی محسوب می شود.

مدیر دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: شکل گیری یک رفتار به صورت تاب آور و پایدار در شرایط مختلف، کار صرفا آموزش نیست و افراد باید در محیطی قرار گیرند که رفتارها در آن متبلور شود؛ اما ساختن محیط و شرایطی که افراد و گروه ها بتوانند تأثیر متقابل داشته باشند دقیقا همان جایی است که شخصیت سازی ورود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سلامت کشور نیازمند شخصیت پردازی است

فرهنگ سلامت کشور نیازمند شخصیت پردازی است