مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-20فرهنگي

خیابانی کارها باید راجع به کار خود تحقیق بیشتری کنند


داور شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: تا کنون 50 درصد کارها را دیده ایم و به یک تعاریفی نسبت به اتفاقاتی که افتاده می توان دست پیدا کرد.

- داور شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان: خیابانی کارها باید راجع به کار خود تحقیق بیشتری کنند ایسنا/کردستان داور شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: تا کنون 50 درصد کارها را دیده ایم و به یک تعاریفی نسبت به اتفاقاتی که افتاده می توان دست پیدا کرد.

  محمودرضا رحیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با عنایت به اینکه هنوز تمام کارها داوری نشده اند معتقدیم اکثر کارها را برای خیابان نمی بینیم و تنها در خیابان می بینیم، البته هنوز اجماعی بین داوران صورت نگرفته است، باید در جهت تقویت و پرورش ویژه تکنیک ها تلاش بیشتری بکنیم تا تماشاگران دچار اذیت و آزار نشوند.

وی افزود: امروز اگر می خواهیم از کلام استفاده کنیم باید قدرت و توان سخنوری را داشته باشیم، اگر می خواهیم از بدن استفاده کنیم باید توان استفاده از بدن را داشته باشیم، تماشاگر همان گونه که خودش زندگی می کند از ما هم توقع دارد که یا کاری را انجام ندهیم یا برابر باورهای آن انجام بدهیم، یعنی بتواند ما را ببیند و باورمان کند و ما را دوست داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابانی کارها باید راجع به کار خود تحقیق بیشتری کنند

خیابانی کارها باید راجع به کار خود تحقیق بیشتری کنند