مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-16سياسي

آموزش های عملی و مهارتی باید در کنار سایر دروس تحصیلی باشد


رییس دانشگاه آیت العظمی بروجردی (ره) گفت: یکی از برنامه ها و اهداف دانشگاه آموزش های عملی و مهارتی به دانشجویان در کنار سایر دروس تحصیلی آنان است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آیت العظمی بروجردی (ره) گفت: یکی از برنامه ها و اهداف دانشگاه آموزش های عملی و مهارتی به دانشجویان در کنار سایر دروس تحصیلی آنان است.

احمدرضا مظاهری امروز 24 مهرماه در جلسه پیگیری اجرای همکاری آموزشی با دانشگاه آیت العظمی بروجردی شهرستان بروجرد توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای امام علی (ع) که در محل این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه ها و اهداف دانشگاه آموزش های عملی و مهارتی به دانشجویان در کنار سایر دروس تحصیلی آنان است تا با تلفیق علم و عمل بتوانند بعد از فارغ التحصیلی در بازار کار موفق باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های آموزشی دو طرف خواستار همکاری آموزشی دوجانبه در جهت هم افزایی و عرضه با کیفیت تر خدمات آموزشی مهارتی به دانشجویان شد.

عزیزاله قائد رحمتی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بروجرد نیز در این جلسه ضمن معرفی تاریخچه و جایگاه آموزش های فنی و حرفه ای در کشور خاطرنشان کرد: مرکز امام علی (ع) شهرستان بروجرد با توجه به امکانات و تجهیزات آموزشی و نیز مربیان با سابقه و متخصص آماده همکاری در تمام زمینه ها جهت برگزاری دوره های آموزشی مهارتی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های عملی و مهارتی باید در کنار سایر دروس تحصیلی باشد

آموزش های عملی و مهارتی باید در کنار سایر دروس تحصیلی باشد