مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 21:352023-10-11سياسي

لاریجانی: کشورهای عربی روابط خود را با رژیم صهیونیستی تعلیق کنند


مشاور مقام معظم رهبری خطاب به سران کشورهای عربی گفت: حداقل در شرایط فعلی روابط تان را با رژیم صهیونیستی تعلیق کنید که بفهمند ادامه این رفتار برایشان هزینه ساز است.

- مشاور مقام معظم رهبری خطاب به سران کشورهای عربی گفت: حداقل در شرایط فعلی روابط تان را با رژیم صهیونیستی تعلیق کنید که بفهمند ادامه این رفتار برایشان هزینه ساز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی لاریجانی در یادداشتی درباره عملیات طوفان الأقصی گردان های شهید عزالدین قسام نوشت: روزهای اخیر غزه و فلسطین اشغالی جنبه های مختلفی دارد که نیاز به شرح و بسط دارد هر لحظه ابعاد تازه ای از اتفاقات و واکنش های این منطقه و کشورهای دیگر روشن می شود مهم است که ریشه های این حادثه را بشناسیم و این اتفاق تبدیل به تجربه ای برای آینده شود.

ملاحظه کنید این منطقه در شرایط فعلی با چه پدیده ای مواجه است حجم کشتاری که در غزه انجام می شود، خیلی از آن ها زن و کودک و اکثراً مردم عادی اند.

اسراییل در گذشته هم ید طولایی در این زمینه داشت.

مثلاً در قانا 70 کودک را یک مرتبه با بمباران از بین برد یا در الخلیل رفتاری که صحنه بین المللی دارد نشان می دهد، خیلی عجیب است.

مرثیه سرایی بزرگی راجع به کشته شدن ساکنان مناطق اشغالی راه انداخته اند هیچ اشاره ای نمی کنند که در غزه چه دارد رخ می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: کشورهای عربی روابط خود را با رژیم صهیونیستی تعلیق کنند

لاریجانی: کشورهای عربی روابط خود را با رژیم صهیونیستی تعلیق کنند